Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE – Bc. Veronika Steinmetzová, DiS.
Bc. Veronika Steinmetzová, DiS.
Master's thesis
Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
The Effectiveness of Online Communication in 2N TELEKOMUNIKACE
Abstract:
Diplomová práce se zabývá efektivitou online marketingu jako jedním z důležitých nástrojů komunikačního mixu. První část práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, zkoumá specifika této formy komunikace, jeho postavení v komunikačním mi-xu a představuje jednotlivé nástroje. Praktická část zahrnuje analýzu efektivity online mar-ketingu ve vybrané společnosti se zaměřením na …moreAbstract:
This thesis deals with the efficiency of online marketing as one of the important tools of communication mix. The first part summarizes theoretical knowledge of internet marketing, examines the specifics of this form of communication, its position in a communication mix and presents the online channels. The practical part includes an analysis of the effectiveness of online marketing in the chosen company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEINMETZOVÁ, Veronika. \textit{Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/iiukam/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Steinmetzová, Veronika. Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vyhodnocení efektivity online marketingové komunikace pomocí eye-trackingu
Daniel Síbrt -
Efektivnost komunikace ve vybraném pracovním týmu
Nevrlý Nevrlý -
Vyhodnocení efektivity interní komunikace ve vybrané firmě
Petr Bárta -
Analýza a vyhodnocení efektivity interní komunikace
Nikola Horváthová -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Vyhodnocení efektivity formálního systému komunikace ve vybrané firmě
Veronika Urbančíková -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů MK
Mariia Vladimirova