Využití simulace planetkových zákrytů ve výuce na ZŠ – Bc. Tereza BREJCHOVÁ
Bc. Tereza BREJCHOVÁ
Diplomová práce
Využití simulace planetkových zákrytů ve výuce na ZŠ
Application of simulation occultation of minor planets in elementary school education
Anotace:
Práce obsahuje praktické využití dat z planetkových zákrytů a jejich další aplikace. Praktická část diplomové práce obsahuje didaktické ověření navržené simulace planetkového zákrytu, její efektivnost ve výuce v porovnání se třídou, kde tato simulace nebyla využita. Obě třídy jsou porovnávány zároveň pomocí statistických hypotéz. Práce obsahuje rovněž vstupní a výstupní dotazníkové šetření, které je …víceAbstract:
In the first chapter, I used data from Occultation, and I described their usage during education process. In second chapter, I mentioned about input survey questionnaire, which is I described and evaluated in detail. The main purpose of this input questionnaire is to compare two groups of pupils from their knowledge point of view. In third chapter, I described in detail the course of frontal and experimental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Ota Kéhar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BREJCHOVÁ, Tereza. Využití simulace planetkových zákrytů ve výuce na ZŠ. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Bi-Fy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Názory začínajících a zkušených učitelů na využití didaktických prostředků ve výuce RJ na ZŠ
Valeria Všelichová -
"Nemám co na sebe..." aneb integrace chemie a dalších předmětů ve výuce na ZŠ na téma Oděvy
Tereza Hajžmanová -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Lidové tradice na Valašsku a ve výuce na 1. stupni ZŠ
Kristýna Daňová -
Projekt integrované tematické výuky v hodinách dějepisu na ZŠ: Archeologie vrcholného středověku na Žďársku
Michal Bednář -
Život na středověkých hradech ve výuce dějepisu na 2. stupni ZŠ se zaměřením na oblast Berounska
Petra Posová -
Využití regionálního principu a výuky o regionu na 1. stupni ZŠ na příkladu obce Olomučany
Lukáš Němec