Využití IT k propagaci města Chanty-Mansijsk – Elizaveta Martynova
Elizaveta Martynova
Bachelor's thesis
Využití IT k propagaci města Chanty-Mansijsk
Promotion of the town Khanty-Mansijsk with the use of IT.
Abstract:
Martynova, E. Využití IT k propagaci města Chanty-Mansijsk. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie s využitím informačních technologií, jejímž cílem je zlepšení propagace města Chanty-Mansijsk z pohledu cestovního ruchu. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se skládá z vymezení …moreAbstract:
Martynova, E. Promotion of the town Khanty-Mansijsk with the use of IT. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020.The bachelor thesis deals with the creation of marketing strategy with the use of information technologies in order to improve the promotion of Khanty-Mansijsk in the field of tourism. Thesis is divided in two parts – theoretical and practical part. The theoretical part consists of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Financial Management
Theses on a related topic
-
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Electronic Marketing for small and medium business
Jan Pouska -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík -
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Radek Gabčan -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Elektronický marketing a analýza návštevnosti webových stránok
Lenka Kmeťová