Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot – Bc. Petr Odstrčil
Bc. Petr Odstrčil
Diplomová práce
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Destination Marketing Strategy for the Cambodian Province of Kampot
Anotace:
ODSTRČIL, Petr. Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot [Diplomová práce ] Vysoká škola hotelová. Praha: 2020. 72 s. Diplomová práce se věnuje analýze příjezdového cestovního ruchu do Kambodži se zvláštním zaměřením na přímořskou provincii Kampot. Pracuje s následující hypotézou: Kambodžská provincie Kampot má velký potenciál přitáhnout v budoucnu více zahraničních …víceAbstract:
ODSTRČIL, Petr. Destination Marketing Strategy for the Cambodian Province of Kampot [Master´s Dissertation] The institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd.. Prague: 2020. 72 pages. The diploma dissertation deals with the analysis of inbound tourism to Cambodia with a special focus on the coastal province of Kampot. It works with the following hypothesis: The Cambodian province of Kampot has …víceKlíčová slova
Cestovní ruch destinace Kambodža Kampot marketing strategie Cambodia destination strategy tourism.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/bsh8x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: Mgr. Věra Fišerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ODSTRČIL, Petr. \textit{Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ij1x2v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Cestovní ruch v regionálních orgánech státní správy
Michaela Dostálková -
Výjezdový cestovní ruch do Čínské lidové republiky
Shoira Ibragimova -
Vybrané eventy v České republice rozvíjející cestovní ruch v této destinaci
Adriana Grendzioková -
Cestovní ruch v Itálii
Michal Malý -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová