Bc. Barbora Slavíková

Bakalářská práce

Vytvoření efektivní fotografie produktu v marketingu

Creation of Effective Photography of Product in Marketing
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá přístupy neuromarketingu přičemž stěžejní metodou této práce je metoda Eye Tracking. Teoretická část popisuje také význam neuromarketingu, důležitost psychologie a nákupního rozhodování v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce bylo vytvořit, dle obecných charakteristik, co nejefektivnější fotografii zvoleného produktu pro spotřebitele. Vytvořené fotografie v několika …více
Abstract:
The final work deals with neuromarketing approaches and important method of this study is a method of the Eye Tracking. The theoretical part discribes the meaning of neuromarketing, importance of psychology and buying decisions in marketing communications. The main goal was to create with general characteristics of the most effective photo of the product for consumer. Created photo in a several different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace