Vytvoření efektivní fotografie produktu v marketingu – Bc. Barbora Slavíková
Bc. Barbora Slavíková
Bakalářská práce
Vytvoření efektivní fotografie produktu v marketingu
Creation of Effective Photography of Product in Marketing
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá přístupy neuromarketingu přičemž stěžejní metodou této práce je metoda Eye Tracking. Teoretická část popisuje také význam neuromarketingu, důležitost psychologie a nákupního rozhodování v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce bylo vytvořit, dle obecných charakteristik, co nejefektivnější fotografii zvoleného produktu pro spotřebitele. Vytvořené fotografie v několika …víceAbstract:
The final work deals with neuromarketing approaches and important method of this study is a method of the Eye Tracking. The theoretical part discribes the meaning of neuromarketing, importance of psychology and buying decisions in marketing communications. The main goal was to create with general characteristics of the most effective photo of the product for consumer. Created photo in a several different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yy73e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza cestovního ruchu ve vybrané turistické oblasti České republiky se zaměřením na rodiny s dětmi
Pavla Yurkuts -
Proposal of Marketing Plan of Cosmetic Company Nobilis Tilia
Klára Šedivá -
SPECIFIKACE NASAZENÍ METODY "HEAT-MAP" VE WEBOVÉ I ANALOGOVÉ KARTOGRAFII
Renáta SLEZÁKOVÁ -
Hodnocení webových rozhraní GIS aplikací pomocí heat map
Vojtěch Zákoutský