Využití sociálních sítí v podniku Biofarma – Tomáš Staněk
Tomáš Staněk
Diplomová práce
Využití sociálních sítí v podniku Biofarma
Use of social networks in the Biofarma company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítí pro komunikaci mezi podnikem Biofarma a jejími současnými i potenciálními zákazníky. Sociální sítě se neustále rozrůstají, stále roste počet jejich uživatelů a také se rozšiřují možnosti jejich využití zejména pro marketingové účely.V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingový mix a jeho složky, sociální sítě a vybrané sítě …víceAbstract:
This thesis deals with the use of social network in communication between theenterprise Biofarm and its current and potential costumers. Social networks are constantly growing, the number of users is growing too and the opportunities for using social networks in marketing expand.The theoretical part explains the terminology such as marketing, marketing mix and its components, social networks and selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Proposal of Online Marketing Campaign to Enroll Students to Ton Duc Thang University
Viet Linh Vu -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Economic comparison of online marketing campaigns: A case study in area of baby nutrition
Žaneta Šupová -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Online marketing a vánoční kampaň retailera
Jan Kodad
Název
Vložil
Vloženo
Práva