Metodické listy pro předmět Výtvarný ateliér na Střední škole uměleckomanažerské, s.r.o – Mgr. Dominik Rampula
Mgr. Dominik Rampula
Diplomová práce
Metodické listy pro předmět Výtvarný ateliér na Střední škole uměleckomanažerské, s.r.o
Methodical sheets for the subject of Art studio at the High school umeleckomanazerska, Ltd.
Anotace:
Praktická diplomová práce s názvem „Metodické listy pro předmět Výtvarný ateliér na Střední škole uměleckomanažerské, s.r.o.“ se zabývá návrhem a následnou realizací metodických listů. V teoretické části se práce zabývá vymezením hlavních příčin vzniku výtvarné krize a charakteristickými projevy krize ve výtvarné činnosti dospívajících. Výsledkem teoretické části je předložení vhodných způsobů výuky …víceAbstract:
The practical thesis called "Methodological sheets for the subject Art studio at the High school umeleckomanazerska, l.t.d." deals with the design and subsequent implementation of methodological sheets. In the theoretical part, the thesis deals with the definition of the main causes of the artistic crisis and the characteristic manifestations of the crisis in the art of adolescents. The result of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o52uo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
- Oponent: doc. ak. soch. Jiří Sobotka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Strategie akčního umění jako prostředek kompenzace krize dětského výtvarného projevu
Monika LUKÁŠKOVÁ -
Artefiletické metody jako prostředkem kompenzace krize dětského výtvarného projevu v inkluzivní třídě
Dominika BLAHOVCOVÁ -
Krize ve výtvarném projevu dětí a její předcházení v pedagogické praxi
Pavlína Prudilová -
Možnosti kompenzace nespokojenosti a krize dětského výtvarného projevu pomocí artefiletických intervencí
Patricie PLEYEROVÁ -
Krize dětského výtvarného projevu a možnosti jejího překonávání.
Eliška FLAŠKOVÁ -
Metodická podpora kresby lidské postavy na 1. stupni ZŠ v kontextu krizového období dětského výtvarného projevu
Markéta PEICHLOVÁ -
Monochromní malba ve výtvarném projevu žáků střední školy se zaměřením na jejich seberozvoj
Lucie Jiroušková -
Analýza mluveného projevu učitelů základních a středních škol během vyučovací hodiny se zaměřením na užívání reprezentativního kódu
Pavlína Kapounová