Marketingová komunikace střední školy a její využití v praxi – Bc. Kamila ZUKALOVÁ
Bc. Kamila ZUKALOVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace střední školy a její využití v praxi
The importance of marketing communication in educational institutions.
Abstract:
Diplomová práce zabývá marketingovou komunikací střední školy a způsobem její propagace na veřejnosti. Hlavním cílem práce je objasnit roli marketingové komunikace střední školy při získávání studentů analyzovat její současnou marketingovou komunikaci. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a oblasti vztahující se k tématu. Praktická část práce prezentuje marketingovou komunikaci vybrané střední …moreAbstract:
The focus of my Diploma thesis is the marketing communication of high school. The main goal of the diploma thesis is to clarify the role of marketing communication of high school in gaining students and to analyse the marketing communication based on the informatik found. In the theoretical part I described the basic conceptions that are related to this area. The empirical part of my thesis presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Alena Opletalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZUKALOVÁ, Kamila. Marketingová komunikace střední školy a její využití v praxi. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Pedagogy / Pedagogy - public administration
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Propagace hudebních festivalů v České republice
Krtilová Krtilová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights