Analýza konceptu lovemarks ve sportovním průmyslu – Petr Pachač
Petr Pachač
Bakalářská práce
Analýza konceptu lovemarks ve sportovním průmyslu
Analysis of the Lovemarks Concept in Sport Industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konceptu lovemarks ve sportovním průmyslu. Práce je rozdělena na dvě základní části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy nutné k pochopení dané problematiky. V praktické části byla pomocí metody dotazníkového šetření provedena analýza konceptu lovemarks. V závěrečné části jsou shrnuty výsledky šetření a doporučení.Abstract:
Bachelor thesis deals with the analysis of the lovemarks concept in sport industry. The thesis is structured into two fundamental sections, theoretical and practical. In the theoretical section are defined terms, which are necessary to understand given issue. In the practical section was used the questionnaire method to analyse lovemarks concept. In the final part are summarized results of research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102876
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Martin Černek
- Oponent: Nora Švec Markovičová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PACHAČ, Petr. \textit{Analýza konceptu lovemarks ve sportovním průmyslu} [online]. Ostrava, 2014 [cit. 2022-05-26]. Dostupné z: https://theses.cz/id/ij8p9a/. Bakalářská práce. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. Vedoucí práce Martin Černek.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketing neziskových organizací
Nikol Kissová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
Tomáš Mirzajev -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Marketing velkých firem
Markéta Šestáková -
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Monika Růžová -
Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace
Marcel VACULA