Bc. Magdalena Jarošová

Bakalářská práce

Rozvoj pozitivního sebepojetí a emoční inteligence dětí z dětského domova intervencí zážitkově-pedagogických aktivit

Development of positive self-concept attitude and emotional intelligence in children living in the children's residential home by the intervention of Experiential education activities
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj pozitivního sebepojetí a emoční inteligence dětí z dětského domova prostřednictvím cílené intervence zážitkově pedagogických aktivit. První kapitola popisuje koncepce sebepojetí, emoční inteligence, osobní pohody, resilience a zážitkové pedagogiky. Druhá kapitola je zaměřena na specifika cílové skupiny dětí z dětského domova související se sledovanými oblastmi …více
Abstract:
The bachelor’s work is focused on a development of positive self-concept attitude and emotional intelligence in children living in the children's residential home by using intentional intervention of Experiential education activities. The first chapter describes conceptions of the self-concept, the emotional intelligence, the well-being, the resiliency, and the Experimental education. The second chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
  • Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika