Výběr a instalace vhodného elektronického obchodu pro předmět Elektronický obchod – Bc. Jan Šach
Bc. Jan Šach
Bakalářská práce
Výběr a instalace vhodného elektronického obchodu pro předmět Elektronický obchod
Selection and installation of appropriate e-shop design for the field of E-commerce.
Anotace:
Základním tématem této bakalářské práce je výběr a instalace vhodného elektronického obchodu pro předmět Elektronický obchod vyučovaný na Univerzitě Pardubice. V této souvislosti je v úvodu popsána obecně podstata elektronického obchodu. Dále se práce zaměřuje na výběr konkrétního elektronického obchodu na základě zvolených kritérií, včetně kompletního popisu instalace a uvedení do provozu, s čímž …víceAbstract:
The basic theme of this Bachelor´s thesis is a selection and installation of an acceptable electronic shop for the subject named Electronic shop which is taught at the University of Pardubice. In this connection there is a basic description of principle of the electronic shop in the introduction.\nl{} Then the thesis is focused on a selection of the e-shop based on selected criteria, followed by the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Jana Filipová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šach, Jan. Výběr a instalace vhodného elektronického obchodu pro předmět Elektronický obchod. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika ve veřejné správě
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vnitropodnikových procesů v provozu internetového obchodu
Petr Elišák -
Návrh řešení BI v prostředí platformy elektronického obchodu
Kateřina Kabrhelová -
Založení elektronického obchodu s módními doplňky a oblečením
Kristýna Stroková -
Provozování elektronického obchodu formou ASP
Petr Kováčik -
Optimalizace elektronického obchodu
Jaromír Soukup -
Marketingová strategie elektronického obchodu s parfémy
Ela Pokorná -
Služba automatizovaného generování elektrického obchodu
Lukáš Hronec -
Optimalizace elektronického obchodu společnosti Morxes
Karel Sládeček