Marketingová komunikace Golfového Clubu Ostravice se zahraniční klientelou – Natalie Machulová
Natalie Machulová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Golfového Clubu Ostravice se zahraniční klientelou
Marketing communication of Golf Club Ostravice with foreign clients
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace Golfového Clubu Ostravice se zahraniční klientelou. Empirická část práce zahrnuje dotazníkové šetření zákazníků klubu, expertní rozhovory s ředitelem Golfového Clubu a zakladatelem dětské golfové akademie, dále pak SWOT analýzu, kritickou analýzu webových stránek, sociálních sítí, propagačních materiálů a jazykové vybavenosti pracovníků …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of marketing communication of Golf Club Ostravice with foreign clients. The empirical part includes customers questionnaire survey and in-depth interviews with the CEO of the Golf Club Ostravice and the founder of the Children's Golf Academy were carried out as well as the SWOT analysis, analysis of websites, social networks, promotional materials and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jana Mužíková
- Oponent: Natália Šafaříková, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Ruská klientela v českém turismu
Klára Jakubcová -
Marketingová komunikace personálních agentur k firemní klientele
Monika Věrná -
Marketing research of service quality of a sport club
Michaela Vorlová -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
26. 4. 2021