Etická a sociální problematika multi-level marketingu – Kamila Pilařová
Kamila Pilařová
Bakalářská práce
Etická a sociální problematika multi-level marketingu
Ethical and social issues of multi-level marketing
Anotace:
Cílem práce je zjištění problémů multi-level marketingových společností z etického a sociálního hlediska. Dojde k návrhu změn ve fungování MLM společností a možné podoby etického kodexu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.