Bc. Yevheniia Sharova
Master's thesis
Kolekce dámského spodního prádla
The Collection of Women's Underwear
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření autorské produktové řady dámského spodního prádla se zaměřením na kvalitu zpracování a estetiku. Tato práce popisuje existující sortiment spodního prádla, součástí práce je vytvoření základní konstrukce vybraných typů prádla, jako jsou kalhotky a podprsenka, a popis jejich technologického zpracování při výrobě na zakázku. Práci můžeme považovat za manuál pro začátečníky …moreAbstract:
The objective of the thesis is to create the author's product line of underwear for women with focus on processing quality and aesthetics. The thesis describes the existing assortment of underwear, part of the thesis is also the creation of basic construction of the chosen types of clothes such as panties, bra, and the description of their technological processing in custom manufacturing. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sharova, Yevheniia. Kolekce dámského spodního prádla. Zlín, 2021. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Fashion Design
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán pro začínající firmu vyrábějící dámské spodní prádlo
Nicole Burgetová -
Výběr vhodného materiálu pro spodní prádlo značky Triola
Dominika Bíbrová -
Komparace hlavních směrů vývoje dámského spodního prádla v USA a Československu v letech 1930-1980
Martina Hodinková -
Technologie výroby dámského spodního prádla
Soňa Špicarová Huberová -
Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii
Jitka Brancuzská -
Podnikatelské aktivity v oblasti distribuce a prodeje dámského spodního prádla
Lucie Polášková -
Ekonomická analýza procesu zhotovení výrobku pomocí technologie 3D tisku a vyčíslení reálných nákladů výroby
Martin Pinta -
Návrh technologie pro zakázkovou výrobu reklamního předmětu
Lukáš Konečný