Kolekce dámského spodního prádla – Bc. Yevheniia Sharova
Bc. Yevheniia Sharova
Master's thesis
Kolekce dámského spodního prádla
The Collection of Women's Underwear
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvoření autorské produktové řady dámského spodního prádla se zaměřením na kvalitu zpracování a estetiku. Tato práce popisuje existující sortiment spodního prádla, součástí práce je vytvoření základní konstrukce vybraných typů prádla, jako jsou kalhotky a podprsenka, a popis jejich technologického zpracování při výrobě na zakázku. Práci můžeme považovat za manuál pro začátečníky …viacAbstract:
The objective of the thesis is to create the author's product line of underwear for women with focus on processing quality and aesthetics. The thesis describes the existing assortment of underwear, part of the thesis is also the creation of basic construction of the chosen types of clothes such as panties, bra, and the description of their technological processing in custom manufacturing. The thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sharova, Yevheniia. Kolekce dámského spodního prádla. Zlín, 2021. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Fashion Design
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán pro začínající firmu vyrábějící dámské spodní prádlo
Nicole Burgetová -
Výběr vhodného materiálu pro spodní prádlo značky Triola
Dominika Bíbrová -
Komparace hlavních směrů vývoje dámského spodního prádla v USA a Československu v letech 1930-1980
Martina Hodinková -
Technologie výroby dámského spodního prádla
Soňa Špicarová Huberová -
Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii
Jitka Brancuzská -
Podnikatelské aktivity v oblasti distribuce a prodeje dámského spodního prádla
Lucie Polášková -
Ekonomická analýza procesu zhotovení výrobku pomocí technologie 3D tisku a vyčíslení reálných nákladů výroby
Martin Pinta -
Návrh technologie pro zakázkovou výrobu reklamního předmětu
Lukáš Konečný