Marie Herdová

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace vybrané firmy

Online marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem této práce je navržení internetové marketingové komunikace pro operátora Kaktus. V první části této práce jsou charakterizováni uživatelé internetu a jsou shrnuta teoretická východiska marketingové komunikace na internetu. Nejvíce se zaměřuje na specifikace nejvyužívanějších sociálních sítí a možnosti jejich využití k marketingové komunikaci. Tato část je poté zakončena charakteristikou mobilních …více
Abstract:
The aim of this work was to design internet marketing communication for mobile operator Kaktus. In the first part of this bachelor thesis, users of the internet are characterized and theoretical background of marketing communication on the internet is summarized. It especially focuses on specifications of the most used social networks and possibilities of their use for marketing communication. This …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Herdová, Marie. Online marketingová komunikace vybrané firmy. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika