Angličtina v českých reklamních textech. Vnímání cílovou skupinou – Mgr. Kristýna ŠTEFLOVÁ
Mgr. Kristýna ŠTEFLOVÁ
Bachelor's thesis
Angličtina v českých reklamních textech. Vnímání cílovou skupinou
English in Czech advertising texts. The perception of the target groups
Abstract:
Ve své bakalářské práci se, jak už ze samotného názvu vyplývá, zabývám používáním angličtiny v českých reklamních textech, zejména pak v reklamních sloganech. Zároveň se pokouším zjistit, jaký názor mají na využívání cizojazyčných sloganů cílové skupiny. V teoretické části se věnuji postavení angličtiny ve společnosti, způsobům překladů reklam a reklamním sloganům. Praktická část je zaměřena na znalost …moreAbstract:
In my bachelor thesis, as is apparent from the title itself, I am dealing with the analysis of English language use in czech advertising texts, especially in czech advertising slogans. Also I am trying to find out the target groups´ opinion of this exploitation. In the theoretical part I attend to position of English in the society, the ways of translation of ads and to the advertising slogans. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2006
Accessible from:: 16. 5. 2006
Identifier:
2643
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTEFLOVÁ, Kristýna. \textit{Angličtina v českých reklamních textech. Vnímání cílovou skupinou}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/ik2gp1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTEFLOVÁ, Kristýna. Angličtina v českých reklamních textech. Vnímání cílovou skupinou. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 16. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Tvorba a funkce reklamních sloganů
Kateřina Lhotová