Orientační diagnostika výslovnosti dětí v mateřské škole – Ivana HAJZEROVÁ
Ivana HAJZEROVÁ
Bakalářská práce
Orientační diagnostika výslovnosti dětí v mateřské škole
Orientation pronunciation diagnostics for children in kindergarten
Anotace:
Tématem bakalářské práce je orientační diagnostika výslovnosti dětí v mateřské škole. Teoretická část práce se zabývá ontogenetickým vývojem řeči, jazykovými rovinami a podmínkami pro rozvoj řeči. Dále se snaží nastínit problematiku logopedické prevence a poukázat na aktivity pro podporu správného vývoje řeči. Poslední kapitola je věnována logopedické diagnostice se zaměřením na orientační diagnostiku …víceAbstract:
The theme of bachelor thesis is orientation pronunciation diagnostics for children in kindergarten. The theoretical part deals with the ontogenetic development of speech, language levels and conditions for the development of speech. It is also trying to outline the issue speech prevention and refer to the activities to support a speech development. The last chapter is devoted to speech diagnostic especially …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAJZEROVÁ, Ivana. Orientační diagnostika výslovnosti dětí v mateřské škole. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Orientační diagnostika výslovnosti v mateřské škole jako předpoklad plánování výchovy řeči
Romana BAIEROVÁ -
Orientační diagnostika výslovnosti v běžné třídě MŠ jako předpoklad plánování
Silvie BIELOVÁ -
Orientační diagnostika výslovnosti u dětí v mateřské škole jako předpoklad plánování
Kristýna ŠIMEČKOVÁ -
Orientační diagnostika výslovnosti u dětí v předškolním věku
Michaela VRŠANOVÁ -
Orientační diagnostika výslovnosti v MŠ jako nástroj logopedické prevence.
Jana WOLLEROVÁ -
Orientační diagnostika výslovnosti v mateřské škole jako předpoklad plánování
Soňa KOZELSKÁ -
Projektové vzdělávání v mateřské škole - analýza zkušeností s projektovým vzděláváním v mateřských školách v Plzeňském kraji
Lucie HOFERKOVÁ -
Zahrada plná příležitostí – Školní zahrada jako inspirační zdroj pro výtvarně tvořivé činnosti v mateřské škole
Anna Pospíchalová