Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání – Bc. Anna Poborská
Bc. Anna Poborská
Master's thesis
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Marketing of Classical Music festivals and its influence on local tourism
Abstract:
Tématem diplomové práce je používání marketingových nástrojů v praxi festivalů klasické hudby. Posuzován je i vliv cestovního ruchu v místě konání festivalu. Zejména menším organizačním týmům chybí volné prostředky pro systematickou marketingovou činnost, cílem práce je ukázat její důležitost. Pro dokázání této hypotézy jsou v práci uvedeny konkrétní postupy a nástroje, které je možné v praxi aplikovat …moreAbstract:
The topic of the thesis is the use of marketing tools in the practice of classical music festivals. The influence of tourism in the place of the festival is also assessed. Smaller organizational teams lack free resources for systematic marketing activity, the aim of the thesis is to show its importance. To prove this hypothesis, specific procedures and tools that can be applied in practice are presented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w7izm/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Mapování a analýza rizik v rámci produkce festivalů klasické hudby v ČR
Aneta Bóriková -
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková -
Regionální hudební festivaly v České republice. Festival Za poklady Broumovska.
Sára Nepilá -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller