Marketingový plán vybrané chráněné dílny – Markéta KUBÍKOVÁ
Markéta KUBÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový plán vybrané chráněné dílny
Marketing plan selected sheltered workshop
Anotácia:
Předložená práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu konkrétní chráněné dílny - kavárny Pierot Café. Toto téma bylo vybráno z důvodu potřeby zvýšení návštěvnosti vysokoškolských studentů. Hlavním cílem práce bylo navržení opatření, která by měla zvýšit povědomí o kavárně a informovat studenty o principu fungování kavárny. Přestože obsluha je tvořena výhradně neslyšícími lidmi, je kavárna …viacAbstract:
This submitted Bachelor Thesis is focused on forming marketing plan of particular sheltered workshop ? the Pierot Café. This theme was chosen due to the need to increase the visit rate of university students. The main task of Bachelor Thesis was to propose measures which should raise awareness of the Café and inform students about Café running principle. Although the waiting personal are all deaf people …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Pavel Česal
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBÍKOVÁ, Markéta. Marketingový plán vybrané chráněné dílny. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management