Podnikatelský plán a tvorba internetového obchodu – Bc. Filip Remeník
Bc. Filip Remeník
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán a tvorba internetového obchodu
Business Plan and Creation of an Online Store
Abstract:
Cílem bakalářské práce (dále jen BP) je tvorba podnikatelského plánu a webového portálu internetového obchodu zaměřeného na prodej příslušenství a komponentů žaluzií. Teoretická část BP obsahuje východiska tvorby podnikatelských plánů, obchodních modelů využitelných v oblasti elektronické komerce a webových stránek internetových obchodů. V praktické části jsou provedeny výchozí analýzy existujících …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis (BT) is to prepare a business plan as well as a web portal of an e-shop focused on selling accessories and components of blinds. The theoretical part of the BT includes options for preparing business plans, business models usable for e-commerce and e-shops. Regarding the practical part, the analysis of existing business models and tools for creating commercial web portals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/nep6q/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
REMENÍK, Filip. \textit{Podnikatelský plán a tvorba internetového obchodu}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ikjl7w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Zdanění podnikání na Internetu
Soňa Bicanová -
Ekonomická analýza start-up podnikání na českém Internetu, případová studie vybraného segmentu
Veronika Štěpánková -
Využití marketingových nástrojů pro podnikání na internetu
Karel Konečný -
Daňové a účetní aspekty podnikání na internetu - komparace se zahraniční právní úpravou
Libor Kyncl -
Právní úprava prodeje bankovních služeb na internetu
Joanna Ziółkowska -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos