Resilience žáků 1. stupně ZŠ z rozvedených rodin z pohledu učitele – Lucie MUŽÍKOVÁ
Lucie MUŽÍKOVÁ
Diplomová práce
Resilience žáků 1. stupně ZŠ z rozvedených rodin z pohledu učitele
Resilience of Young Learners Coming from One-Parent Families from Teacher Perspective
Anotace:
V této diplomové práci pojednávám o žácích prvního stupně z rozvedených rodin a jejich resilienci. Na celou problematiku je nahlíženo z pohledu učitelů žáků. Práce je rozdělená do dvou částí - teoretická a praktická (výzkumná). Celá práce má celkem pět kapitol. Teoretická práce pojednává o rodině, rozvodu, přístupu učitele k žákovi a resilienci. V kapitole resilience popisují také protektivní a rizikové …víceAbstract:
In this thesis, I discusses about primary school pupils from divorced families and their resilience. The whole issue is viewed from the perspective of pupils teachers. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical (research). The whole thesis has five chapters. Theoretical part is about family, divorce, teacher's attitude to pupil and resilience. The chapter "resilience" describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucia Lacková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUŽÍKOVÁ, Lucie. Resilience žáků 1. stupně ZŠ z rozvedených rodin z pohledu učitele. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah mezi subjektivně vnímanou sociální oblíbeností ve třídě a akademickým úspěchem
Barbora Borková -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Jana Škodová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Daniel Vydra -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Silvie Frolová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Simona Štrbáková -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská