Bc. Michaela Doušková
Bakalářská práce
Morální vývoj osobnosti
Moral development of personality
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice morálního vývoje jedince. Vychází z předpokladu, že morální vývoj jedince lze z velké části ovlivnit správným působením a výchovou. Základním předpokladem k výchově morální osobnosti je orientace vychovatele v aspektech ovlivňujících tento vývoj. Práce se proto snaží analyzovat průběh duševního vývoje jedince, psychologické koncepce morálního vývoje i výchovné …víceAbstract:
The bachelor thesis pursues the problems of the moral development of an individual. It works on the assumption that the moral development of an individual can be for the most part influenced by proper interaction and education. The person educating the individual and his or her orientation in the aspects that influence the individual’s development is a basic precondition of the upbringing of a moral …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ukfor/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Milan Valach, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Piagetova psychologie morálního vývoje
Laura ŠPAČKOVÁ -
Piagetova psychologie morálního vývoje
Julie PROCHÁZKOVÁ -
Piagetova psychologie morálního vývoje
Karel SKRAMUSKÝ -
Ontogeneze a morální vývoj podle J. Piageta a jeho kritiků
Lenka MERTLOVÁ -
Podpora morálního vývoje žáků a utváření kolektivu třídy
Michaela Doušková -
Proč být morální?
Jiří Jobánek -
The Phenomenon of Video Games and their Influence on the Economic, Social and Moral Development of American Society
Alice ROUSOVÁ -
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU