Vít Řezníček

Diplomová práce

Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice

Social networks in marketing communication of the BMW brand in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikace společnosti BMW Group Česká republika na sociálních sítích (konkrétně na síti Facebook, Twitter a Instagram). V první části práce jsou popsány formy komerčních komunikací s důrazem na online komunikaci. Druhou část práce tvoří představení značky BMW a jejích aktivit v České republice. Praktickou část práce tvoří 2 části. Nejprve je analyzována komunikace …více
Abstract:
This thesis analyzes the communication of BMW Group Czech Republic on the social networks (mainly on Facebook, Twitter and Instagram). The first part of the thesis describes different forms of commercial communications with an emphasis on online communication. The second part consists of the introduction of the BMW brand and its activities in the Czech Republic. The practical part consists of 2 parts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2015
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Ivo Králíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44564