Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice – Vít Řezníček
Vít Řezníček
Master's thesis
Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Social networks in marketing communication of the BMW brand in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikace společnosti BMW Group Česká republika na sociálních sítích (konkrétně na síti Facebook, Twitter a Instagram). V první části práce jsou popsány formy komerčních komunikací s důrazem na online komunikaci. Druhou část práce tvoří představení značky BMW a jejích aktivit v České republice. Praktickou část práce tvoří 2 části. Nejprve je analyzována komunikace …moreAbstract:
This thesis analyzes the communication of BMW Group Czech Republic on the social networks (mainly on Facebook, Twitter and Instagram). The first part of the thesis describes different forms of commercial communications with an emphasis on online communication. The second part consists of the introduction of the BMW brand and its activities in the Czech Republic. The practical part consists of 2 parts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44564
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2015
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Ivo Králíček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44564
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev