Postavení privátní značky obchodního řetězce – Tereza KOVANDOVÁ
Tereza KOVANDOVÁ
Bakalářská práce
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek v konkrétním obchodním řetězci. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak zákazníci vnímají postavení privátních značek v maloobchodním řetězci Kaufland. Práce se dělí na dvě části- teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako je značka, privátní značka a další pojmy z marketingu. V praktické části je ke zjištění názorů …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of private labels in a particular retail chain.The main aim of this thesis is find out how customers perceive the position of private label in a retail chain Kaufland. The thesis is divided into two parts- theoretical and practical. The theoretical part explain terms such as brand, private label and other terms of marketing. The practical part of thesis is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVANDOVÁ, Tereza. \textit{Postavení privátní značky obchodního řetězce} Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/il2nn3/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
KOVANDOVÁ, Tereza. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Kateřina Katrňáková -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie ŠEFČÍKOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Radek MIXAN -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk BLAŽEK -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Michaela KŘEMENOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva