Anna Meierová

Diplomová práce

Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy

Consumer protection in the Czech Republic and the impact of misleading advertising
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké existují možnosti právní a mimoprávní regulace reklamy a ověřit vliv klamavé reklamy na spotřebitele. Teoretická část obsahuje základní teorii marketingu, psychologie reklamy, ochrany spotřebitele v České republice a přehled nejdůležitějších předpisů veřejnoprávní, soukromoprávní a mimoprávní regulace. Praktická část shrnuje dosavadní provedené výzkumy na …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to find out the means of legislative regulation and self regulation of advertising and to verify the impact of misleading advertising on consumers. The theoretical part contains the basic theory of marketing, psychology of advertising, consumer protection in the Czech Republic and an overview of the most important regulations of civil law, public law and self regulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
  • Vedoucí: Tomáš Votava
  • Oponent: Zbyněk Švarc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81255