Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy – Anna Meierová
Anna Meierová
Diplomová práce
Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy
Consumer protection in the Czech Republic and the impact of misleading advertising
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké existují možnosti právní a mimoprávní regulace reklamy a ověřit vliv klamavé reklamy na spotřebitele. Teoretická část obsahuje základní teorii marketingu, psychologie reklamy, ochrany spotřebitele v České republice a přehled nejdůležitějších předpisů veřejnoprávní, soukromoprávní a mimoprávní regulace. Praktická část shrnuje dosavadní provedené výzkumy na …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out the means of legislative regulation and self regulation of advertising and to verify the impact of misleading advertising on consumers. The theoretical part contains the basic theory of marketing, psychology of advertising, consumer protection in the Czech Republic and an overview of the most important regulations of civil law, public law and self regulation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81255
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Tomáš Votava
- Oponent: Zbyněk Švarc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81255
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Ochrana proti nekalé soutěži v českém právu
Ekaterina Petrenko -
Právní ochrana dětí a jejich rodičů před klamavou reklamou
Lenka Hejduková -
Právní ochrana uživatele elektronického bankovnictví
Peter Urdzík -
Ochrana spotřebitele a právo nekalé soutěže ve státech EU
Tomáš Kintr -
Nové přístupy k nekalé soutěži + ochrana spotřebitele v německé právní úpravě a judikatuře
Nikola Grillová -
Ochrana podnikatele proti klamavé reklamě a parazitování na pověsti
Ondřej Černý -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová