Bc. David Jiráček

Bakalářská práce

Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu

Stereotypes in advertising and their impact on product evaluation
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na nejčastější stereotypy, jež se vyskytují v reklamních sděleních, a zkoumá jejich vliv na hodnocení produktu konzumentem. Hlavním cílem práce je prokázání těchto stereotypů a jejich vlivu na hodnocení produktu či služby spotřebitelem. Teoretická část se zaměřuje právě mapováním těch nejčastějších stereotypů a jejich vývojem. Taktéž je popsáno působení těchto stereotypů …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the most common stereotypes that occur in advertising, and examines their impact on consumer evaluation. The main goal of this thesis is to demonstrate these stereotypes and their impact on the evaluation of a product or service by the consumer. The theoretical part focuses on mapping the most common stereotypes and their development. The effect of these stereotypes on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma