Theses 

1. Teoretická část:\nl{}Produktová fotografie pro sociální sítě\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats – Erik Dudinský

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie

Práce na příbuzné téma

Zobrazit popisek

Erik Dudinský

Bakalářská práce

1. Teoretická část:\nl{}Produktová fotografie pro sociální sítě\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats

1. Theoretical part : Product Photography for Social Media 2. Practical part: a) Student Beats b) Student Beats

Anotace: Táto práca prioritne analyzuje rozdiely medzi produktovou fotografiou a produktovou fotografiou pre sociálne siete na príklade spoločnosti Footshop. Práca analyzuje dopad sociálnych sietí na produktovú fotografiu, zrýchlenie procesu tvorby, vznik nového odvetvia fotografov-influencerov, ktorí fotografujú produkty na sebe. Produktovú fotografiu obmieňajú a spájajú ju s inými žánrami fotografie, v ktorých je produkt zobrazený ako sekundárny doplnok. Venujem sa chybám, ktoré boli predtým eliminované kontrolou tímu odborníkov. Analyzujem vzostup popularity influencerov, fotografov amatérov fungujúcich na sociálnych sieťach. Taktiež popisujem tendenciu zhoršujúcej sa technickej kvality fotografii, ktoré sú napriek zjavným nedostatkom verejnosťou pozitívne prijímané a komerčne úspešné, vďaka zacieleniu príspevku na správnu skupinu spotrebiteľov v správny čas a so správnym copywritingom. Taktiež skúmam prečo si zadávatelia vyberajú na propagáciu produktov prácu influencerov namiesto tradičnej reklamnej kampane.

Abstract: and associate it with other photo genres where the product is shown as a secondary add-on. I devote myself to errors that were previously eliminated by the team of experts. I analyze the rise in popularity of influencers, amateurs photographers working on social networks. I also describe the tendency of the deteriorating technical quality of photography, which, despite obvious shortages, is positively received and commercially successful, by targeting the right consumer group at the right time and with the right copywriting. I also examine why advertisers are choosing influencers to promote products instead of traditional advertising campaigns.

Klíčová slova: fotografia, sociálne média, produktová fotografia, marketing, influencer

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eva Gartnerová

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal2.utb.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=50929 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

Dudinský, Erik. 1. Teoretická část:\nl{}Produktová fotografie pro sociální sítě\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats. Zlín, 2019. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 20. 7. 2019 14:17, 29. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz