1. Teoretická část:\nl{}Produktová fotografie pro sociální sítě\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats – Erik Dudinský
Erik Dudinský
Bakalářská práce
1. Teoretická část:\nl{}Produktová fotografie pro sociální sítě\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats
1. Theoretical part : Product Photography for Social Media 2. Practical part: a) Student Beats b) Student Beats
Anotace:
Táto práca prioritne analyzuje rozdiely medzi produktovou fotografiou a produktovou fotografiou pre sociálne siete na príklade spoločnosti Footshop. Práca analyzuje dopad sociálnych sietí na produktovú fotografiu, zrýchlenie procesu tvorby, vznik nového odvetvia fotografov-influencerov, ktorí fotografujú produkty na sebe. Produktovú fotografiu obmieňajú a spájajú ju s inými žánrami fotografie, v ktorých …víceAbstract:
and associate it with other photo genres where the product is shown as a secondary add-on. I devote myself to errors that were previously eliminated by the team of experts. I analyze the rise in popularity of influencers, amateurs photographers working on social networks. I also describe the tendency of the deteriorating technical quality of photography, which, despite obvious shortages, is positively …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUDINSKÝ, Erik. \textit{1. Teoretická část:$\backslash$nl$\{\}$Produktová fotografie pro sociální sítě$\backslash$nl$\{\}$2. Praktická část:$\backslash$nl$\{\}$a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats$\backslash$nl$\{\}$b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/il97do/.
Jak správně citovat práci
Dudinský, Erik. 1. Teoretická část:\nl{}Produktová fotografie pro sociální sítě\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats. Zlín, 2019. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Influencer marketing vybrané společnosti
Lucie Holíková