Karolína DOUDOVÁ

Master's thesis

Středoškolská konceptualizace romantiky. Náčrt obsahové analýzy kulturního jevu v učebních textech literární výchovy pro SŠ

High school conceptualization of romance. Outline of content analysis of cultural phenomenon in educational texts for high schools
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá konceptualizací romantiky ve vybraných středoškolských učebních textech. Věnuje se sledování konceptu romantiky v učebních edicích určených pro 2. ročník středních škol, které zahrnují jak učebnici, tak pracovní sešit. Teoretická část této práce pojednává o aktualizaci pojmu romantismus, platnosti v čase tohoto jevu a zejména o prolínání romantických tendencí s dalšími …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the conceptualization of romance in selected high school textbooks. It focuses on tracing the concept of romance in educational editions designed for the 2nd year of high schools, which include both textbooks and workbooks. The theoretical part of this thesis discusses the updating of the term of romanticism, its validity over time, and especially the interweaving of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Mgr. Jiří Koten, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOUDOVÁ, Karolína. Středoškolská konceptualizace romantiky. Náčrt obsahové analýzy kulturního jevu v učebních textech literární výchovy pro SŠ. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Secondary School Teacher Education / ČJ 1OSN14