Bc. Marek Toman
Bakalářská práce
Etický kodex v Neuromarketingu
Ethical Codex in Neuromarketing
Anotace:
Tato práce odhaluje podstatu neuromarketingu, vědní disciplínu, jež aplikuje poznatky z neurověd ve vztahu k lepšímu porozumění spotřebitele. Po definování souvisejících pojmů marketing, neuroekonomie, behaviorální ekonomie a spotřební chování práce popisuje vymezení neuromarketingu. Poté se práce zabývá lidským mozkem a emocemi v marketingu a jejich vliv na spotřební chování. V další části popisuje …víceAbstract:
This thesis reveals the essence of neuromarketing. This scientific discipline applies knowledge of neurosciences to provide better insight into consumer behavior. After defining the related terms such as marketing, neuroeconomy, behavioral economics and consumer behavior, this thesis also describes the demarcation of neuromarketing. Then, thesis deals with the issues of human brain and emotions in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yi36i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová