Bc. Marek Toman

Bakalářská práce

Etický kodex v Neuromarketingu

Ethical Codex in Neuromarketing
Anotace:
Tato práce odhaluje podstatu neuromarketingu, vědní disciplínu, jež aplikuje poznatky z neurověd ve vztahu k lepšímu porozumění spotřebitele. Po definování souvisejících pojmů marketing, neuroekonomie, behaviorální ekonomie a spotřební chování práce popisuje vymezení neuromarketingu. Poté se práce zabývá lidským mozkem a emocemi v marketingu a jejich vliv na spotřební chování. V další části popisuje …více
Abstract:
This thesis reveals the essence of neuromarketing. This scientific discipline applies knowledge of neurosciences to provide better insight into consumer behavior. After defining the related terms such as marketing, neuroeconomy, behavioral economics and consumer behavior, this thesis also describes the demarcation of neuromarketing. Then, thesis deals with the issues of human brain and emotions in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce