Problematika dětí z neúplných rodin v prostředí 1. stupně ZŠ – Mgr. Lenka Mertlíková
Mgr. Lenka Mertlíková
Diplomová práce
Problematika dětí z neúplných rodin v prostředí 1. stupně ZŠ
Children from Incomplete Families and Their Problems at Primary School
Anotace:
Diplomová práce „Problematika dětí z neúplných rodin v prostředí 1. stupně ZŠ“ pojednává o problémech dětí z neúplných rodin, které pociťují učitelé ve škole. V teoretické části práce se zaměřuji na důležitost rodiny a jejích jednotlivých členů pro dítě. Dále se zabývám různými typy neúplných rodin a jejich specifickými problémy. V dnešní době děti vyrůstají stále častěji v neúplné rodině, zmiňuji …víceAbstract:
Diploma thesis “Children from Incomplete Families and Their Problems at Primary School“ deals with problems of children from incomplete families that primary teachers experience. The theoretical part analyses importance of family and its members for a child. I also describe various types of incomplete family with its specific problems. These days children grow up in incomplete families more and more …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tv7ub/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Leona Mužíková, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Neúplná rodina ve vztahu k záškoláctví u adolescentů
Tereza TOMÁNKOVÁ -
Neúplná rodina a rizikové chování dětí a mladistvých pohledem sociálních pracovníků
Monika Zálešáková -
Neúplná a problémová rodina v intencionální literatuře pro děti a mládež
Martina VŠETIČKOVÁ -
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Language Acquisition: The Dominant Language of a Bilingual Child
Daniela Hilliard -
Prevence a primární pomoc pro oběti CAN (child abuse and neglect) - Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte
Denisa Pirklová