Rozdíly mezi začínajícím učitelem a učitelem s dlouholetou praxí – Kristýna PŘINDIŠOVÁ
Kristýna PŘINDIŠOVÁ
Bachelor's thesis
Rozdíly mezi začínajícím učitelem a učitelem s dlouholetou praxí
Differences between a young teacher and a teacher with many years of experience
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou rozdíly mezi začínajícím učitelem a učitelem s dlouholetou praxí. Teoretická část se zabývá hlavními pojmy, které se vážou k samému tématu. Praktická část je založena na výzkumu, který zjišťuje, zda existují rozdíly mezi začínajícími učiteli a učiteli s dlouholetou praxí. V závěru práce jsou uvedené výsledky výzkumu.Abstract:
The topic of the bachelor's thesis is the differences between a beginning teacher and a teacher with many years of experience. The theoretical part deals with the main concepts related to the topic. The practical part is based on research that finds out whether there are differences between beginning teachers and teachers with many years of experience. At the end of the work are the results of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Buchtová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŘINDIŠOVÁ, Kristýna. \textit{Rozdíly mezi začínajícím učitelem a učitelem s dlouholetou praxí}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ilxacp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PŘINDIŠOVÁ, Kristýna. Rozdíly mezi začínajícím učitelem a učitelem s dlouholetou praxí. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / SV-PR
Theses on a related topic
-
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Začínající učitel a zdraví
Veronika Krylová -
Začínající učitel matematiky: ideály, metody, realita
Marie Mičková -
Začínající učitel a ICT
Michal Rambousek -
Začínající učitel střední odborné školy z pohledu zkušených učitelů.
Lucie ANDÓDY -
Jak začínající učitelé vnímají svoji autoritu. Použití metody čistého jazyka pro výzkum myšlení začínajících učitelů
Václav Vydra -
Začínající učitel na 1. stupni ZŠ v praxi
Michaela DOMINOVÁ -
Začínající učitel na vybrané běžné základní škole pohledem hlavního aktéra
Monika Zahrádková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights