Rozdíly mezi začínajícím učitelem a učitelem s dlouholetou praxí – Kristýna PŘINDIŠOVÁ
Kristýna PŘINDIŠOVÁ
Bachelor's thesis
Rozdíly mezi začínajícím učitelem a učitelem s dlouholetou praxí
Differences between a young teacher and a teacher with many years of experience
Anotácia:
Tématem bakalářské práce jsou rozdíly mezi začínajícím učitelem a učitelem s dlouholetou praxí. Teoretická část se zabývá hlavními pojmy, které se vážou k samému tématu. Praktická část je založena na výzkumu, který zjišťuje, zda existují rozdíly mezi začínajícími učiteli a učiteli s dlouholetou praxí. V závěru práce jsou uvedené výsledky výzkumu.Abstract:
The topic of the bachelor's thesis is the differences between a beginning teacher and a teacher with many years of experience. The theoretical part deals with the main concepts related to the topic. The practical part is based on research that finds out whether there are differences between beginning teachers and teachers with many years of experience. At the end of the work are the results of the …viacKľúčové slová
Začínající učitel učitel expert rozdíly zkušenosti žáci problémy schopnosti dovednosti
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tereza Buchtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘINDIŠOVÁ, Kristýna. Rozdíly mezi začínajícím učitelem a učitelem s dlouholetou praxí. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / SV-PR
Práce na příbuzné téma
-
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Začínající učitel a zdraví
Veronika Krylová -
Začínající učitel matematiky: ideály, metody, realita
Marie Mičková -
Začínající učitel a ICT
Michal Rambousek -
Začínající učitel střední odborné školy z pohledu zkušených učitelů.
Lucie ANDÓDY -
Začínající učitel na 1. stupni ZŠ v praxi
Michaela DOMINOVÁ -
Začínající učitel na vybrané běžné základní škole pohledem hlavního aktéra
Monika Zahrádková -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat
Názov
Vložil
Vložené
Práva