Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu – Pavlína Valová
Pavlína Valová
Bakalářská práce
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Stereotypes in advertising and their impact on product evaluation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá stereotypy v reklamní fotografii. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jaký vliv mají stereotypy v reklamní fotografii na proces nákupního rozhodování vybraných respondentů. Teoretická část pojednává o daných stereotypech, popisuje jejich druhy a jak fungují. Zaobírá se samotnou fotografií v marketingu, její tvorbou a schopností zaujmout. S tím souvisí psychologie …víceAbstract:
This bachelor theses explores a variety of known stereotypes which are related to photography used in marketing. The main aim is to find out the extent to which certain stereotypes in photography marketing may influence customers and their decisions to buy the marketed products. These stereotypes will be then compared according to the gender of customers. The theoretical part of the thesis describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mvy55/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová -
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Mária Fileková -
Czech-British Parallels in the Use of Humour in Contemporary Advertising
Lucie HORÁKOVÁ -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
Andrea Vohralíková -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
David Jiráček -
Genderové stereotypy v reklamě na Ukrajině a v Česku
Anastasiia RUBEZHYNA