Pavlína Valová

Bakalářská práce

Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu

Stereotypes in advertising and their impact on product evaluation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá stereotypy v reklamní fotografii. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jaký vliv mají stereotypy v reklamní fotografii na proces nákupního rozhodování vybraných respondentů. Teoretická část pojednává o daných stereotypech, popisuje jejich druhy a jak fungují. Zaobírá se samotnou fotografií v marketingu, její tvorbou a schopností zaujmout. S tím souvisí psychologie …více
Abstract:
This bachelor theses explores a variety of known stereotypes which are related to photography used in marketing. The main aim is to find out the extent to which certain stereotypes in photography marketing may influence customers and their decisions to buy the marketed products. These stereotypes will be then compared according to the gender of customers. The theoretical part of the thesis describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní