Hodnocení kvality služeb Lázně Poděbrady, a. s. – Barbora Kubincová
Barbora Kubincová
Bachelor's thesis
Hodnocení kvality služeb Lázně Poděbrady, a. s.
Evaluation of Quality of Services in Lázně Poděbrady, a.s.
Anotácia:
Zhodnocení kvality služeb poskytovaných Lázněmi Poděbrady, a. s. provedené na základě dotazníkových šetření mezi zákazníky a řízených rozhovorů se zaměstnanci a analýza vývoje kvality poskytovaných služeb v čase.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.