The Effects of Online and Offline Marketing on Consumer Behavior in the UAE Telecommunication Industry – Simona Makovská
Simona Makovská
Master's thesis
The Effects of Online and Offline Marketing on Consumer Behavior in the UAE Telecommunication Industry
Vplyvy online a offline marketing na spotřebitelské chování v telekomunikačním průmyslu Spojených arabských emirátech
Abstract:
Diplomová práce se zabývá dopadem online a offline marketingu. Tyto vplivy jsou zkoumány v podmínkách Spojených arabských emirátů a telekomunikačního průmyslu. Cílem této práce je identifikovat dopady online a offline marketingových nástrojů na chování spotřebitelů v SAE telekomunikačním průmyslu. Hlavní přidanou hodnotu práce je přináší primární výzkum, který byl proveden na vzorke 100 respondentů …moreAbstract:
The master thesis is concerned with the impact of online and offline marketing. These effects are researched in the conditions of United Arab Emirates and its telecommunication industry. The goal of the thesis is to identify the effects of offline and online marketing tools on consumer behavior in the UAE telecommunication industry. The main added value of the thesis is brought through primary research …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50635
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Gina Cook
- Reader: Markéta Lhotáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAKOVSKÁ, Simona. \textit{The Effects of Online and Offline Marketing on Consumer Behavior in the UAE Telecommunication Industry}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/imusod/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50635
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu
Claudia Žitňáková -
Analýza vlivu trendů v kávovém průmyslu na chování spotřebitele
Eliška Jandová -
Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu
Jana Mikolášová -
Vliv brandu na chování spotřebitele v textilním průmyslu
Josef Vinš -
Vliv influencerů na chování spotřebitele v České republice v letech 2021 až 2022
Lukáš Semrád -
Faktory ovlivňující chování českého spotřebitele v oblasti udržitelného oděvního průmyslu
Kateřina Vykuková -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Analýza chování spotřebitele elektronických cigaret
Roman Pustějovský