Simona Makovská

Master's thesis

The Effects of Online and Offline Marketing on Consumer Behavior in the UAE Telecommunication Industry

Vplyvy online a offline marketing na spotřebitelské chování v telekomunikačním průmyslu Spojených arabských emirátech
Abstract:
Diplomová práce se zabývá dopadem online a offline marketingu. Tyto vplivy jsou zkoumány v podmínkách Spojených arabských emirátů a telekomunikačního průmyslu. Cílem této práce je identifikovat dopady online a offline marketingových nástrojů na chování spotřebitelů v SAE telekomunikačním průmyslu. Hlavní přidanou hodnotu práce je přináší primární výzkum, který byl proveden na vzorke 100 respondentů …more
Abstract:
The master thesis is concerned with the impact of online and offline marketing. These effects are researched in the conditions of United Arab Emirates and its telecommunication industry. The goal of the thesis is to identify the effects of offline and online marketing tools on consumer behavior in the UAE telecommunication industry. The main added value of the thesis is brought through primary research …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2016
  • Supervisor: Gina Cook
  • Reader: Markéta Lhotáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50635