Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic – Bc. Yuriy Partala
Bc. Yuriy Partala
Diplomová práce
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
Abstract:
The main goal of the thesis is to compare several B2C companies in the Czech Republic, determine how they use widely social media in business, and analyze their marketing campaigns. Partial goals can be characterized as follows: to analyze how these companies differ in ways of using media promotions, to determine which social media is more widely used in the Czech Republic, to ascertain which type …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Benda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PARTALA, Yuriy. \textit{Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/in2etq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman
Název
Vložil
Vloženo
Práva