Marek Brodský

Bachelor's thesis

Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách

Consumer behavior during purchasing in non-packaging stores
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů v bezobalových prodejnách. Definuje hlavní faktory, které zákazníky při nákupu ovlivňují a zahrnuje i vymezení důvodů, které vedou spotřebitele k nákupu v „tradičních“ prodejnách. Teoretická část je zaměřena na spotřebitelské chování, marketingovou komunikaci, obaly, odpady a také na bezobalové prodejny. Vlastní část práce obsahuje kvantitativní výzkum …more
Abstract:
Bachelor thesis examines consumer behaviour duringpurchasing in non-packaging stores. It defines main factors affecting customers during purchase and also defines reasons for shopping in classic shops. The theoretical part of the work is focused on the consumer behaviour, marketing communication, packag-ing, waste and also on non-packaging stores. The practical part includes quantita-tive research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
  • Reader: Lucie Veselá, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta