Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách – Marek Brodský
Marek Brodský
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách
Consumer behavior during purchasing in non-packaging stores
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů v bezobalových prodejnách. Definuje hlavní faktory, které zákazníky při nákupu ovlivňují a zahrnuje i vymezení důvodů, které vedou spotřebitele k nákupu v „tradičních“ prodejnách. Teoretická část je zaměřena na spotřebitelské chování, marketingovou komunikaci, obaly, odpady a také na bezobalové prodejny. Vlastní část práce obsahuje kvantitativní výzkum …moreAbstract:
Bachelor thesis examines consumer behaviour duringpurchasing in non-packaging stores. It defines main factors affecting customers during purchase and also defines reasons for shopping in classic shops. The theoretical part of the work is focused on the consumer behaviour, marketing communication, packag-ing, waste and also on non-packaging stores. The practical part includes quantita-tive research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
- Reader: Lucie Veselá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRODSKÝ, Marek. \textit{Chování spotřebitele při nákupu v~bezobalových prodejnách}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/in4i02/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Nekonvenční způsoby distribuce vybraných druhů potravin prostřednictvím bezobalových obchodů
Aneta Tkadlecová -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Aplikace konceptu Zero Waste v prostředí bezobalových obchodů
Dominika Přibylová -
Spotřebitelské postoje a preference v kontextu zero waste a maloobchodního konceptu bez obalu
Alžběta Klapálková -
Změny nákupního chování generace Y v rámci obchodního konceptu Bez obalu v kontextu nemoci covid-19
Jiří Červinka -
Zefektivnění nakládáni s obalovými odpady v areálu společnosti Spolek pro chemickou a hutní výrobu, akciová společnost
Vít Mrštík -
Projekt zefektivnění odpadového hospodářství ve společnosti greiner packaging slušovice s.r.o.
Helena Vojtková -
Spotřebitelské postoje a preference v kontextu zero waste a maloobchodního konceptu bez obalu
Alžběta Klapálková