Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách – Marek Brodský
Marek Brodský
Bakalářská práce
Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách
Consumer behavior during purchasing in non-packaging stores
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů v bezobalových prodejnách. Definuje hlavní faktory, které zákazníky při nákupu ovlivňují a zahrnuje i vymezení důvodů, které vedou spotřebitele k nákupu v „tradičních“ prodejnách. Teoretická část je zaměřena na spotřebitelské chování, marketingovou komunikaci, obaly, odpady a také na bezobalové prodejny. Vlastní část práce obsahuje kvantitativní výzkum …víceAbstract:
Bachelor thesis examines consumer behaviour duringpurchasing in non-packaging stores. It defines main factors affecting customers during purchase and also defines reasons for shopping in classic shops. The theoretical part of the work is focused on the consumer behaviour, marketing communication, packag-ing, waste and also on non-packaging stores. The practical part includes quantita-tive research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
- Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Nekonvenční způsoby distribuce vybraných druhů potravin prostřednictvím bezobalových obchodů
Aneta Tkadlecová -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Aplikace konceptu Zero Waste v prostředí bezobalových obchodů
Dominika Přibylová -
Spotřebitelské postoje a preference v kontextu zero waste a maloobchodního konceptu bez obalu
Alžběta Klapálková -
Změny nákupního chování generace Y v rámci obchodního konceptu Bez obalu v kontextu nemoci covid-19
Jiří Červinka -
Zefektivnění nakládáni s obalovými odpady v areálu společnosti Spolek pro chemickou a hutní výrobu, akciová společnost
Vít Mrštík -
Projekt zefektivnění odpadového hospodářství ve společnosti greiner packaging slušovice s.r.o.
Helena Vojtková -
Spotřebitelské postoje a preference v kontextu zero waste a maloobchodního konceptu bez obalu
Alžběta Klapálková