Skrytá reklama a analýza jejího vlivu na spotřebitele – David ODSTRČIL
David ODSTRČIL
Bachelor's thesis
Skrytá reklama a analýza jejího vlivu na spotřebitele
Surreptitious advertising and analysis of its impact on consumers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá skrytou reklamou a analýzou jejího vlivu na spotřebitele. Hlavním cílem této práce je vypracování rešerše zaměřující se na skrytou reklamu a provedení analýzy jejího vlivu na spotřebitele pomocí dotazníkového šetření určitého reklamního média hudebního klipu, kde sleduji vnímání skryté reklamy spotřebiteli a vztah k ní. Teoretická část práce je zaměřena na základní charakteristiku …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with surreptitious advertising and analysis of its influence on the consumers. The main aim of this thesis is to do a research about surreptitious advertising and to analyze its impact on consumers by means of a questionnaire survey of a certain advertising medium a music clip, where I monitor the perception of surreptitious advertising and the relation to the consumers. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Filip Auinger
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ODSTRČIL, David. Skrytá reklama a analýza jejího vlivu na spotřebitele. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / Applied Economic Studies - Politics and European Studies
Theses on a related topic
-
Pojetí reklamy ve struktuře denního tisku - širší a užší pojetí reklamy
Lenka LUKÁŠKOVÁ -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement
Barbora Krakešová -
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Šárka Růžičková -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights