Bc. Jan Říha

Bakalářská práce

Analýza kampaně s využitím prostředků podpory prodeje k znovuotevření maloobchodu Dům Barev

An Analysis of a campaign for the reopening of the retail store Dům Barev utilizing sales support resources
Anotace:
Předmětem této práce je analýza konkrétní kampaně zaměřené na podporu prodeje při příležitosti přestěhování a znovuotevření maloobchodní prodejny Dům Barev. Teoretická část je věnována vysvětlení pojmů nástrojů komunikačního mixu a typům maloobchodních subjektů. Důraz je především kladen na vysvětlení pojmu podpora prodeje, její výhody a nevýhody, výběr realizátora, testování a realizace, včetně hodnocení …více
Abstract:
This thesis deals with an analysis of a specific campaign to promote sales on the occasion of relocation and reopening of the retail store “Dům Barev” (House of Colors). The theoretical part focuses on explaining the concept of communication mix tools and types of retail entities. The emphasis is placed primarily on the notion of promotion, its advantages and disadvantages, the implementer selection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní