Faktory ovlivňující vnímání školního speciálního pedagoga u žáků základních škol – Bc. Sára MARKOVÁ
Bc. Sára MARKOVÁ
Diplomová práce
Faktory ovlivňující vnímání školního speciálního pedagoga u žáků základních škol
The factors influencing school special education teacher perception at elementary school pupils
Anotace:
Téma diplomové práce se zaměřuje na zkoumání faktorů, které ovlivňují vnímání pozice školního speciálního pedagoga ze strany žáků základních škol. Práce se zaměřuje na identifikaci klíčových aspektů, které mohou ovlivnit, jak žáci vnímají a interagují se školními speciálními pedagogy. Cílem práce je zjistit, jak žáci základních škol, na kterých je školní speciální pedagog přítomen, vnímají tuto pozici …víceAbstract:
The topic of the thesis focuses on examining the factors that influence the perception of the position of the school special educator from the perspective of elementary school students. The work aims to identify key aspects that may affect how students perceive and interact with school special educators. The goal of the thesis is to find out how elementary school students, where a school special educator …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARKOVÁ, Sára. \textit{Faktory ovlivňující vnímání školního speciálního pedagoga u žáků základních škol}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/inkyb8/.
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Sára. Faktory ovlivňující vnímání školního speciálního pedagoga u žáků základních škol. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Školní poradenské pracoviště v inkluzivním vzdělávání
Šárka GRUNOVÁ -
Hybridní školní poradenské pracoviště na Moravské střední škole v Olomouci
Blanka BERANOVÁ -
Školní poradenské pracoviště a jeho úloha v prevenci rizikového chování na základní škole
Jana Šimonová -
Školní poradenské pracoviště. O jednom z příkladů dobré praxe
Lucie Ondrůšková -
Školní poradenské služby - případová studie
Hana Zlámalová -
Školní poradenské pracoviště očima žáků 2. stupně základní školy
Eva Barvínková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková