Bc. Petra KOTENOVÁ

Diplomová práce

POUŽITÍ PÍSNÍ A ŘÍKANEK JAKO POMŮCKY STUDENTŮM S VÁZÁNÍM SLOV

USING SONGS AND RHYMES TO HELP LEARNERS OF ENGLISH WITH CONNECTED SPEECH
Abstract:
This thesis deals with connected speech in English and how it can be improved when using songs and rhymes. In the theoretical background chapter, the term connected speech is described, individual aspects of connected speech are explained and possible ways and reasons of using songs and rhymes in English lessons. The second part of the thesis describes the classroom research carried out at the elementary …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá mluveným projevem v anglického jazyka a jak může být zlepšen používáním písní a říkanek. V teoretické části je vysvětlen pojem connected speech, prvky, které jej tvoří a možné způsoby a důvody k používání písní a říkanek v hodinách anglického jazyka. Praktická část práce se zabývá výzkumem, který byl realizován za základní škole. JEho výsledky jsou popsány pomocí grafů …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Libuše Lišková, M.A.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOTENOVÁ, Petra. POUŽITÍ PÍSNÍ A ŘÍKANEK JAKO POMŮCKY STUDENTŮM S VÁZÁNÍM SLOV. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-OV