Edukativní aplikace s využitím Unreal Engine – Bc. Petr Vavřínek
Bc. Petr Vavřínek
Bachelor's thesis
Edukativní aplikace s využitím Unreal Engine
Educational application using Unreal Engine
Abstract:
Tato bakalářská práce přibližuje čtenáři pojmy jako herní engine, edukativní aplikace a další spojené technologie či pojmy s vývojem her. Vysvětluje, jaký je proces vývoje her, co jsou to herní enginy se zaměřením na Unreal Engine. Poukazuje na vizuální programování jeho výhody a nevýhody. Je zde i část, kdy se práce věnuje využití počítačových her ve vzdělání a jeho dopady na rozvoj, ať už pozitivní …moreAbstract:
This bachelor thesis introduces the reader to concepts such as game engines, educational applications, and other related technologies or terms in game development. It explains the game development process and focuses on game engines, particularly the Unreal Engine. It highlights the advantages and disadvantages of visual programming. There is alsoa section dedicated to the use of computer games in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14295
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Daniela Ponce, Ph.D.
- Reader: Ing. Milan Kořínek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAVŘÍNEK, Petr. \textit{Edukativní aplikace s využitím Unreal Engine}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ino18g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Porovnání herních engine pro vývoj počítačových her
Ayman Abdullah Jawhar -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
FPS hra v Unity Engine
Tomáš HÖPFLER -
Software Reliability Growth Models for Open Source Software
Radoslav Mičko
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
6/6/2023
Kohout, J.
6/6/2023