Jana Pultarová

Bachelor's thesis

Analýza škály mluvních aktivit v učebnici anglického jazyka "Project"

The Analysis of the Variety of Speaking Activities in English Texbook ´Project´
Abstract:
The bachelor thesis focuses on analysing speaking activities and developing fluency in the textbook Project 4 (the third edition), which is frequently used at primary schools. The theoretical part provides definitions of key terms and a summary of types of speaking activities and the techniques of developing fluency. The aim of the practical part is to find all speaking activities, categorize them …more
Abstract:
Práce se zaměřuje na analýzu mluvních aktivit a rozvíjení plynulosti v učebnici Project 4 (třetí vydání), která je často používaná na základních školách. Teoretická část vysvětlí klíčové pojmy a shrne typy mluvních aktivit a techniky rozvíjející plynulost. Cílem praktické části je najít všechny mluvní aktivity, roztřídit je podle typu a techniky. Práce se pokusí analyzovat jednu kontrolovanou aktivitu …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Accessible from:: 21. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Renata Šimůnková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pultarová, Jana. Analýza škály mluvních aktivit v učebnici anglického jazyka "Project". Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Technical University of Liberec

Faculty of Sciences, Humanities and Education

Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / AJ-SJ

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.