Viktor Nekvapil

Diplomová práce

Data Mining in Customer Relationship Management: The Case of a Major Logistic Company

Data mining v oblasti Customer relationship managemet: Analýza dat významné logistické společnosti
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi aplikace open source data miningového systému LISp-Miner v oblasti customer relationship management (CRM), konkrétně v oblasti tzv. lead managementu. Jedná se o proces vyhledávání informací o potenciálních zákaznících, kvalifikování těchto zákazníků podle jejich potenciálu (budoucí hodnoty) a následně o snahu proměnit je ve skutečné zákazníky. Použitá data se týkají …více
Abstract:
The thesis addresses possibilities of deploying the open source data mining system LISp-Miner in the customer relationship management (CRM), specifically in the area of lead management. This is basically a process of finding information about potential customers, qualifying those customers according to their potential (future value), and turning the selected potential customers to real customers. The …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
  • Vedoucí: Jan Rauch
  • Oponent: Milan Šimůnek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33332